Merkontwikkeling

MERKONTWIKKELING

Jij kiest bewust welke kledij je draagt en wie je wil zijn. Ook je merk heeft identiteit nodig. Denk maar aan de verschillende supermarkten. Allen verkopen voedingswaren, allen hebben een andere identiteit: de grootste, de goedkoopste, de beste… Wij ontwikkelen samen met jou de persoonlijkheid van jouw merk.

De eerste stap is oriëntatie: Wie zijn de andere spelers en waar sta jij? Hoe kunnen we jou sterktes in de verf zetten? Hoe wil je overkomen bij de wereld? Het is bewezen dat merkgeoriënteerde bedrijven meer opbrengen dan andere. Een huisstijl die bij de cultuur van het bedrijf past, is een goed begin.

Daarom reken je op Pinpoint om je (ver)nieuw(d)e huisstijl uit te werken. We zetten onze creativiteit om in een merknaam en baseline die jouw bedrijf waardig zijn. Je pakt vanaf nu uit met een professionele huisstijl zodat je op het netvlies van je klanten gebrand staat.

De derde stap wordt vaak vergeten. De bedrijfscultuur uit je immers niet alleen op je website of producten. Het zit in de details. De implementatie in elk miniem deeltje van het proces. Dit is niet de kers op de taart. Het is een noodzakelijk ingrediënt voor succes.

quote

“Hermine houdt ervan de zaken te laten vooruitgaan. ‘Meat&More’, de nieuwe belichaming van onze centrale zetel in Aalter, is een mooi project waar Hermine haar schouders heeft onder gezet.  Ze weet mensen te boeien.

Haar enthousiasme, positieve houding en bevlogen speeches werken begeesterend.”

Geert Ally
Gedelegeerd bestuurder, Meat&More | Buurtslagers

ENKELE TEVREDEN KLANTEN

EEN VRAAG OVER MERKONTWIKKELING?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer weten of een afspraak maken? Bel 0473 23 23 69